Red Guara Minuman Berfungsi

Red Guara Cafe extract of Pure Guarana "Matta" Seeds, Red Beet Root and Red Yeast.

Friday, September 30, 2005

 



NU AGE adalah makanan berfungsi yang menakjubkan untuk awet muda dan juga untuk membina kesihatan serta membantu merawat masalah/ penyakit. Berikut adalah di antara kesan awet muda yang boleh diperolehi dari penggunaan Nuage:-
· Mencegah Penuaan
· Menggebukan Kulit
· Menghaluskan Kulit
· Melicinkan Kulit
· Menegangkan Kulit
· Melembabkan Kulit
· Menganjalkan Kulit
· Mencerahkan lebam (bawah mata)
· Mengatasi masalah pori-pori terbuka
· Mengatasi masalah bibir mudah pecah
· Mengatasi masalah kuku mudah pecah
· Mengatasi masalah jeragat (hormon tidak stabil)
· Mengatasi masalah kutil (hormon tidak stabil)
· Mengatasi masalah kulit tangan & kaki pecah
· Membantu memecahkan Lemak badan
· Membantu masalah jerawat
· Mengawal/ membentuk bentuk badan
· Menghilangkan kedut (anti-kedut)

Berikut adalah di antara kesan kesihatan yang boleh didapati dari penggunaan Nuage.
· Membongkar toksin dalam tubuh
· Peningkatan daya ingatan
· Membantu proses penghadaman
· Memulihkan daya tidur
· Membantu merawat buasir
· Mengawal darah tinggi
· Mengatasi masalah senggugut
· Mengatasi masalah kencing tidak tus
· Meningkatkan Stamina
· Membantu/merawat masalah gastric
· Merawat masalah Migrain
· Membantu memulihkan luka (luar dan dalam tubuh)
· Merawat masalah jantung berlubang dan lemah jantung
· Merawat masalah Hepatitis A dan B
· Merawat kencing manis
· Merawat masalah kerap keguguran
· Merawat masalah kerap kena bisul
· Merawat masalah kurang nafsu seks
· Membersih dan membina kolon/usus
· Membina, membersih & melancarkan peredaran darah
· Mengatasi masalah haid tidak teratur
· Merawat masalah ulser
· Mengawal/ melambatkan proses Menopause
· Mengatasi masalah bias-bisa tulang (betis)
· Merawat masalah berak berdarah
· Merawat masalah batu karang
· Meningkatkan system imunisasi tubuh


APAKAH ADUNAN DI DALAM NUAGE?
Telah dipercayai bahawa wanita-wanita di negara Scandinavia ada menyimpan rahsia untuk kejelitaan yang berkekalan. Walaupun dalam usia lanjut, wajah seri ayu dan kulit lembut seolah-olah tidak memperdulikan kesan hayat dan masa berlalu. Sains kini memberitahu kita bahawa rahsia Scandinavia itu bukan sebenarnya unsure-unsur genetic belaka. Kajian bertahun-tahun telah membuktikan bahawa tabiat pemakanan negara Nordik ini yang kaya dengan sumber semulajadi Bio Marin yang sebenarnay banyak mempengaruhi kesihatan dan kejelitaan kulit. Bertitik tolak daripada itu, maka Nuage diadun daripada sumber makanan asli mewah yang menakjubkan, iaitu sumber Marin (Polysakarida, Collagen, Protein, Chondroitins, elastin, Karbohidrat dan lain-lain), ekstrak dari buah anggur (anggur) dan sayuran terpilih untuk kesan awet muda dan kesihatan.
* Tanpa bahan kimia * Suci dan Halal.


ADAKAH NUAGE MEMERLUKAN KELULUSAN DARIPADA KEMENTERIAN KESIHATAN?
Tidak, kerana Nuage adalah produk di bawah Bahagian Kawalan Mutu Makanan.


BERAPA LAMAKAH ANDA PERLU MEMAKAN NUAGE DAN APAKAH KESANNYA TERHADAP TUBUH BADAN KITA?

Anda akan memperoleh kesan dan perubahan utama secara berperingkat seperti berikut:-
(a) Fasa Pengisian:
Bagi tempoh beberapa minggu pertama.

(b) Fasa Pembinaan dan Regenarasi:
• Anda akan sedar perubahan yang ternyata akan meyakinkan orang lain
Kedua fasa ini akan berubah bergantung kepada peringkat kekurangan/ masalah yang terdapat pada individu. Pada kebiasaannya, anda akan dapat faedah (melalui kedua-dua fasa ini) di antara tempoh 3-4 bulan.

Bulan Pertama:
Meningkat keupayaan kesan rawatan kosmetik atau perubatan.
• Permulaan perubahan kepada seri kulit
• Pemulihan daya tidur. Dapat mencapai tidur Rapid Eye Movement (REM)
• Peningkatan stamina dan pertambahan tenaga
• Pemulihan luka dan kecederaan luar dan dalam tubuh lebih cepat
• Peningkatan daya penghadaman
• Pengurang sengal/lenguh otot-otot

Bulan Kedua:
• permulaan seri kulit – pertambahan kelembutan dan kelembapan
• pertambahan kekuatan dan kebolehan beriadah
• pertambahan fungsi tubuh iaitu tubuh akan berasa lebih ringan dan selesa
• pertambahan dan peningkatan yang terdapat pada bulan pertama

Bulan Ketiga:
• peningkatan daya ingatan dan pengukuhan daya focus mental
• menguatkan system imun (pertahanan badan)
• pengurangan tahap kolesterol darah
• kulit tapak kaki jika pecah atau terbelah akan hampir pulih
• pengurangan kesan kulit saggy di muka
• pengurangan lingkaran timbul lemak di sekeliling mata
• lemak badan semakin berkurangan/ penurunan berat badan
• peningkatan tenaga syahwat – pertambahan keupayaan seks
Selepas melalui proses tempoh masa pengisian dan pembinaan, anda bolehlah memakan Nuage hanya selang sehari.


APAKAH PERBEZAAN NUAGE DENGAN PRODUK-PRODUK KECANTIKAN(PEMAKANAN) LAIN?
• Formulasi Nuage bukan sahaja untuk kesan kecantikan dan awet muda tetapi juga sangat baik untuk membina dan membantu merawat penyakit
• Komponen-komponen Marin Nuage adalah murni dan segar. Ini dapat mengelakkan kesan alahan dan kesan kerumitan kedua
• Potensi rumusan Nuage adalah lebih berkuasa dari produk yang terkenal dan termahal di pasaran Malaysia
• Anda hanya perlu makan Nuage sekali sehari sahaja
• Nuage lebih cepat bertindak – pengguna akan mula merasa kesan kebaikan dalam tempoh beberapa hari sahaja
• Nuage cepat berkesan kerana sifat mudah hadam bahan aktifnya
• Membantu supaya otot-otot jadi kurang lapisan lemak – cepatkan sintesis protein dan lengahkan katabolisme protein (pecahan protein).


KENAPA NUAGE DI DALAM SACHET DAN TIDAK BERBENTUK PIL, KAPSUL, DLL?
Nuage adalah berbentuk kristal halus. Ia dibuat sedemikian rupa supaya Nuage mencapai penyerapan segera yang lebih cepat dan cekap.


ADAKAH NUAGE DIBUAT UNTUK KAUM WANITA SAHAJA?
Tidak, ia adalah makanan berfungsi dibuat untuk kaum lelaki dan wanita serta kanak-kanak.


APABILA MEMAKAN NUAGE, BOLEHKAN SESEORANG MENGAMBIL MAKANAN TAMBAHAN, VITAMIN, UBAT-UBATAN HOSPITAL, ALOPATHY, UBAT TRADISIONAL, UBAT HOMEOPATI ATAU LAIN-LAIN UBAT ALTERNATIF?
Nuage adalah makanan bermutu. Anda boleh mengambil sebarang ubat-ubatan, makanan tambahan atau vitamin bersama dengan Nuage. Malah, Nuage akan bertindak mengoptimumkan keberkesanan tindakbalas ubat-ubatan dan makanan lain yang dimakan.


AKAH NUAGE SESUAI UNTUK WANITA HAMIL?
Kajian telah membuktikan bahawa wanita hamil hanya perlukan makanan biasa. Makanan tambahan dan juga ubatan biasa jika boleh dielak adalah lebih baik. Formulasi Nuage memungkinkan tubuh akan sedikit panas, di mana ianya tidak sesuai bagi sebahagian wanita hamil (terutama di awal kehamilan).


BOLEHKAH NUAGE DIMAKAN OLEH KANAK-KANAK?
Boleh. Nuage adalah selamat untuk kanak-kanak. Untuk kecederaan, luka, asma, lelah dan anak yang selalu berpenyakit adalah sangat baik diberi Nuage. Orang dewasa dan juga kanak-kanak yang ada masalah jantung boleh diberi makan untuk mengatasi beberapa jenis kekurangan jantung. Untuk kanak-kanak, Cuma diberikan ¼ - ½ sachet sehari. Jika susah makan, campurkan dengan jem atau jus dalam sudu kemudian minum secawan air.


NUAGE ADALAH MAKANAN YANG KAYA DENGAN SUMBER MARIN (LAUT), ADAKAH IANYA AKAN MENYEBABKAN ALAHAN?
• Daripada ujian dan maklumbalas adalah dianggap bahawa Nuage mungkin akan menyebabkan sedikit alahan kepada pengguna yang terlalu sensitive kepada makanan laut.
• Walaubagaimanapun, ramai pengguna yang mempunyai masalah alahan telah pulih setelah mengamalkan Nuage.


ADAKAH NUAGE LEBIH MAHAL JIKA DIBANDINGKAN DENGAN PRODUK LAIN DI PASARAN?
Tidak. Ianya lebih berkhasiat dari jenama yang paling terkenal di pasaran antarabangsa. Hanya dengan satu sachet sehari anda akan mendapat khasiat untuk membina kecantikan dan kesihatan. Ianya amat menjimatkan.


ADAKAH AKAN BERLAKU KESAN SAMPINGAN SETELAH MEMAKAN NUAGE?
Tidak. Penggunaan produk Nuage dan yang sejenis dengannya memungkinkan berlakunya “aggreviation” atau kesan tindakbalas pemulihan sebagai sebahagian dari proses perawatan dan penyembuhan pada kes dan keadaan tertentu. Jika anda mengalami keadaan di mana penyakit lama muncul kembali atau yang sedang dialami menjadi lebih sakit sedikit, dan perubahan kepada fizikal tertentu, diharap jangan panik. Ianya merupakan kesan aggravasi (healing crisis) yang bersifat sementara waktu. Ianya berlaku adalah kerana segala jenis racun/ toksid dari badan dikeluarkan dan setiap kali Nuage bertindak keatas sesuatu penyakit juga akan memungkinkan akan berlaku beberapa kali kesan tindak balas pemulihan pada seseorang itu (bergantung kepada penyakit seseorang).


APAKAH KESAN TINDAKBALAS PEMULIHAN YANG AKAN DIALAMI OLEH PENGGUNA NUAGE?
Kesan tindakbalas pemulihan (Healing Crisis) kemungkinan dialami oleh pengguna Nuage; seperti mengantuk, sedikit keletihan, pening-pening, sedikit menggigil dan sedikit rasa sakit-sakit di tempat tertentu (selalunya di organ yang pernah bermasalah dan sedang mengalami masalah), kepada sebilangan orang yang berdarah kotor (tidak buang air besar), kemungkinan jerawat terjadi selepas beberapa hari. Jika berlaku keadaan seperti di atas, diharapkan jangan panik. Ini bukan kesan sampingan. Ia adalah kesan tindakbalas positif bagi tempoh sementara waktu sahaja. Teruskan memakan Nuage dan minum air secukupnya.


BERAPA LAMAKAH TEMPOH MASA UNTUK ANDA RASAI KHASIAT NUAGE?
Ada yang dapat merasai kesannya secepat 30 minit. Sebilangan lagi akan merasainya selepas 2-3 sachet.


Cara pengambilan : Untuk kesan cemerlang, 15-20 minit pada waktu pagi sebelum sarapan, curahkan satu sachet kedalam mulut dan minum segelas penuh air kosong/suam atau jus buah-buahan.

Harga: Bukan Ahli : RM78.00(SM)/ RM85.00(SS) - 15 Sachet
Ahli : RM60.00(SM)/ RM65.00(SS)


Friday, August 05, 2005

 


Bidadari DCL - Idaman Setiap Isteri & Wanita

Image hosted by Photobucket.com


Bidadari ~ Seindah namanya.


Bidadari dicipta untuk kesihatan menyeluruh dan keanggunan wanita sejati. Di rumus khas oleh mereka yang arif tentang keperluan seorang wanita. Hanya Jauhari yang mengenal manikam. Tidak syak lagi, inilah sesuatu yang selama ini diimpikan oleh setiap wanita.

Produk yang mesti dimiliki minuman bernutrisi tinggi, sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. Bidadari mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga.


BIDADARI adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.

v madu asli
v sireh
v akar serapat
v kacip fatimah
v kurma
v manjakani
v serai
v jarum mas
v asam jawa
v herba-herba terpilih


Mekanisme Bidadari

BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. Bidadari yang kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri)


Keistimewaan Bidadari :-


* Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa.
* Membantu mengatasi masalah senggugut.
* Membina rahim.
* Mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin)
* Menyegarkan otot faraj.
* Menyempitkan faraj.
* Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin.
* Menambah kolegen dalam badan.
* Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
* Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
* Melegakan panas badan.
* Menyegar, menegang dan mengindahkan payudara.
* Membekalkan tenaga segera.
* Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. Oleh itu ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas untuk wanita lepas bersalin...


Madu
Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.


Sireh
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.

Akar Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.

Kacip Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

Kurma
Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.

Serai
Kandungan `Citral’ di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.

Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

Asam Jawa
Kandungan `Flavonoid’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.


Cara Pengambilan Bidadari

* 2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan

* selepas sebulan, minum Bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang sebulan pertama pengambilannya

* Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan Bidadari.

* Gunakan sudu plastik – kerana Bidadari adalah produk berasaskan homeopati


Amaran :
Bidadari tidak boleh diambil oleh :-
1) Lelaki
2) Wanita mengandung
3) Semasa datang haid


Testimoni pengguna Bidadari...


Testimoni 1
Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terimakasih BIDADARI..

Testimoni 2
Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.

Testimoni 3
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

Testimoni 4
Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak.Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.

Testimoni 5dari seorang suami
Saya sudah berkahwin dan ada 2 orang anak..Masalah yg saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin.Ada aje alasan nya ....kekadang saya bengang juga dgn keadaan begitu..Maklumlah ...kami masing2 masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta......bukan pilihan orang tua.Satu hari isteri saya datang mintak maaf.......dia kata...bukan dia buat2 begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Pelik jugak saya memikirkan nya.Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata.....dia malu.Saya janji dgn dia.......saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya.Satu hari saya terjumpa satu website.....agak menarik...itu pasal saya terus order..Kini isteri saya sudah makan 2 botol...Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan ..Mungkin tuah saya juga .Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan Bidadari...Terimakasih puan kerana susah payah mengepos sehingga ke Sarawak.

Testimoni 6.
Saya telah mengambil Bidadari sebanyak 3 botol. Kesannya ?
Keputihan – sudah hilang sepenuhnya.
Haid Tidak Teratur – sekarang haid datang tepat pada waktunya.
Migrain - Beransur2 pulih. Cuma kena tahan sakit sedikit sewaktu proses baik pulih.Gastric – Telah pulih sepenuhnya. Cuma ketika proses baikpulih, asyik sendawa.
Bahagian Rahim - Denyutan diperut dapat dirasakan ~ mungkin Bidadari sedang membaikpulih sistem rahim.
Bila bersama suami, tidak lagi kecewa sebab kebanjiran sudah kering.
Daya Kemutan – Semakin baik. Sekarang ni tiada masalah untuk bersama dengan suami 3 kali seminggu. Sebelum ini kalau suami ajak bersama seminggu sekali pun saya cuba mengelak.
Bangun Pagi - dulu selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan Bidadari, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima kasih pada kawan-kawan yang memperkenalkan Bidadari, yg mana melalui bacaan atas testimoni kawan-kawan semua telah mendatangkan usaha saya utk suami yg dikasihi. Bidadari ~ membuatkan diriku lebih berharga.

Testimoni 7.
saya pun nak buat pengakuan tentang kelebihan Bidadari.
Permulaan minum ~ bahagian payudara memang sakit yang amat sangat, bangun pagi pun PD masih sakit,tapi selepas 2-3 hari memang nampak perubahannya, nampak semakin padat.
Bahagian Rahim - rasa berdenyut. Perubahan yang lain pula badan memang rasa letih sangat, mungkin kesan sampingan untuk membaik pulih sistem dalam badan.
Lepas hampir sebulan saya mengambilnya, alhamdulillah badan tak letih lagi. Dan semasa bersama dengan suami, bukan main senyum lagi dia. Alhamdulillah, Bidadari menceriakan kembali rumah tangga saya.



Pertanyaan mengenai Bidadari


Soalan : Selepas mengambil bidadari seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Bidadari secara berterusan?

Jawapan : selepas sebulan minum Bidadari secara consisten, amalkan 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya Bidadari..


Soalan : Kalau lepas bersalin, bila boleh mula minum Bidadari?

Jawapan : bagi yg baru lepas melahirkan anak, elok di minum bidadari secepat yg boleh. mulakan dr 2 jam pertama selepas bersalin. lagi cepat, lagi baik. lepas bersalin paling baik sebab kita nk keluarkan darah2 kotor (nifas) dlm rahim, selain utk kecutkan semula peranakkan, membaiki sistem kewanitaan. aturan minum sama jugak, 2 sudu, 2 kali sehari..


Soalan : Kenapa lepas bersalin boleh minum bidadari sedangkan ketika itu darah nifas sedang keluar, tapi waktu datang haid tak boleh minum?

Jawapan : Lepas bersalin, kita mmg baru lepas melalui satu perubahan dlm kehidupan kita..proses mengandung dan melahirkan bayi tu, telah merubah keadaan rahim, peranakkan dan sistem kewanitaan kita yg lain...jadi selepas melahirkan, kita nk betulkan semula..membina semula..sebab tu kena keluarkan segala darah2 kotor dr rahim..bidadari akan mencuci rahim semula... kalau dlm keadan haid..ni proses normal yg kita lalui setiap bulan. kita dilarang minum bidadari masa ni sebab ditakuti darah turun dgn byk dan ditakuti menggganggu tugasan harian kita. bukan le disebabkan bidadari boleh bahayakan rahim atau sebagainya.. sebab tu lepas bersalin..kita berpantang..rehatkan diri..utk betulkan semula segala2nya..tapi time period..kita jalani hidup/kerja seperti biasa..kan?..sebab tu tak digalakkan ambil bidadari...


Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum bidadari ni? takut susu keringla....

Jawapan : Bidadari ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. BIdadari ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan...


Soalan : Bidadari ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.


Soalan : Anak dara boleh ke minum Bidadari?
Jawapan : Boleh... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan, senggugut dan period tak teratur.


Soalan : Kenapa Bidadari tak berkesan kepada sesetengah orang?

Jawapan : Sebab yang paling utama Bidadari tak berkesan adalah kerana ni tak pernah membuat proses Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam Bidadari pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula Bidadari, telah memberikan komen yang positif.
Walau bagaimanapun, sekiranya setelah minum sebanyak 2 botol mengikut cara seperti yang disarankan dan tidak mendapat sebarang kesan positif, tidak perlulah teruskan pengambilan Bidadari ini kerana mungkin Bidadari ni tak sesuai atau serasi dengan anda.


Soalan : Saya baru sahaja mengambil Bidadari, belumpun habis sebotol. Masalahnya bila bersama dengan suami bahagian kelamin saya terasa sangat sempit dan menyakitkan. Apa yang harus saya buat?

Jawapan : Kurangkan dos. Sekiranya sebelum ini anda mengambil 2 sudu pagi, 2 sudu malam sehari, kurangkan kepada 1 sudu pagi dan 1 sudu malam.



Bagaimana ingin dapatkan Bidadari?

Harga : RM53.50 sebotol (termasuk kos penghantaran)

Hubungi :

i)Stokis Kota Kinabalu
Kris : 019-8811275
email - ikankalui@yahoo.com / ym : ikankalui

ii)Stokis Labuan
Gpun : 019-8121603
email - gpun_cutey@yahoo.com/ym: gpun_cutey

Penghantaran terus ke tangan anda bagi kawasan :-

~ PUSAT BANDAR KK
Likas, Inanam, Menggatal, Tuaran, Petagas, Putatan, Kinarut, Papar, Beufort, Membakut, Sipitang & kawasan yang sewaktu dengannya.


~ Seluruh Sabah ~ Tawau, Sandakan, Lahad Datu, Semporna, Keningau, Tenom, Tambunan, Ranau, Tamparuli, Telupid dan juga kawasan luar Sabah

~ Seluruh Pulau Labuan

atau


Belian melalui Pos

1. Masukan duit ke dalam Akaun BSN
Account No. : 12100-29-83263654-1 -


2. Selepas bank in, E-mail / sms Nama, Alamat dan No. Handphone anda.


3. Saya akan check dalam akaun. Lepas wang diterima saya akan postkan menggunakan perkhidmatan poslaju.


Senang bukan....







Tuesday, August 02, 2005

 
GUARANA SEEDS



RED GUARA CAFE

Diperbuat daripada biji kopi terpilih yg diimpot dan dicampurkan dengan ekstrak Beras Yis Merah, Beet Merah dan Guarana (Matta). Kopi ini adalah kopi herba terpilih yang sesuai dijadikan minuman harian. Krimernya pula terdiri dari kacang soya.

Diantara khasiat RED GUARA CAFE ialah:


*Berguna semasa puasa untuk menahan lapar

*Sebagai penahan lapar (Membantu menurunkan berat badan berlebihan)

*Membuang air dan lemak berlebihan dalam badan

*Mengatasi kelesuan dan tenaga seksual

*Membekalkan tenaga berpanjangan

*Mengatasi dan membantu pencernaan dalam sistem usus badan (mampu mengawal/mengubat penyakit cirit birit)

*Membantu merawat NEURALGIA (Sakit urat/saraf) dan kesakitan ringan

*Memudahkan pernafasan (boleh membantu merawat asma/lelah)

*Membantu mengurangkan Sindrom sebelum datang haid (PMS)

*Menguatkan otot jantung

*Mengurangkan atau menghilangkan demam

*Mencegah jangkitan kuman

*Membantu mencairkan darah beku dalam salur darah

*Sebagai anti-oksida membantutkan sel2 kanser dalam organ badan.

WM: RM19.80 EM: RM21.80 Bru: $11.50 S'pore: $10.80


Monday, August 01, 2005

 


 


Kesihatan adalah aset utama melahirkan golongan yang bijak, harmoni, penyayang dan berdaya juang. Tetapi untuk mengekalkan kesihatan yang baik adalah amat sukar disebabkan pencemaran air, udara & tanah serta pengambilan pemakanan harian yang tidak seimbang. Pengambilan gula, garam & lemak yang terlalu banyak dihubungkaitkan kepada masalah jantung, darah tinggi, kencing manis (diabetes), strok (angin ahmar), kolestrol yang tinggi & kegemukan. Kesemuanya ini dikenali sebagai penyakit pembunuh dan untuk mengelakkannya & mengekalkan kesihatan, selain daripada keperluan pengambilan pemakanan seimbang & senaman yang teratur; pemakanan kesihatan semulajadi tanpa kesan sampingan adalah amat diperlukan. Merawat dan menjana kesihatan berasaskan pemakanan alamiah iaitu HERBA dan penghasilan daripada lebah (MADU & BEE POLLEN) adalah merupakan amalan manusia berabad lamanya. Begitu juga dengan GAMAT, yang mana hari ini telah diperkui keberkesanan penggunaannya.


Penggunaanya amat meluas dan sehingga kini manusia masih menggunakannya sebagai Pemakanan Kesihatan dan Perubatan. Justeru itulah kajian-kajian mendalam telah dilakukan pleh pakar perubatan tradisional dan moden yang mana hasilnya seperti dilihat hari ini didapati sungguh berkesan untuk tujuan di atas.


Penggabungan Sumber HERBA Tempatan & Timur tengah (Tanah Arab) serta penghasilan lebah (MADU) & GAMAT telah diterjemahkan bagi menghasilkan Satu Rangkaian Produk Kesihatan DE CLASSIC LIFE yang berkualiti, bebas daripada steroid dan alkohol serta tidak menggunakan bahan pengawet; yang mana tidak menginggalkan kesan sampingan.


Penghasilan produk Kesihatan DE CLASSIC LIFE adalah disediakan berasaskan kajian yang mendalam daripada Kitab Al-Quran, Kitab-Kitab Perubatan Islam Tersohor seperti Tajul Muluk, Tibbun Nabawi, Khazanatul Insan, Mujarabat Melayu, Pusaka Melayu, Dunia Hikmat & pelbagai sumber rujukan tentang perubatan tradisional serta pakar rujuk. Tidak ketinggalan sumber kajian moden juga dijadikan rujukan bagi pemantapan penghasilan.


Penyediaan Produk Kesihatan DE CLASSIC LIFE yang berasaskan kajian mendalam mampu menyumbang kepada kecermelangan kesihatan manusia dan hasilnya terbukti sungguh positif melalui kaedah Rawatan dan Penjagaan Kesihatan dengan kaedah 5P (Pencucian/Pembakaran/Pembinaan/Penyingkiran/Pembetulan).

  • Keistimewaan Produk DCL :

*Produk gabungan kepakaran tradisional, herba, homeopati dan aromaterapi.

*Terbukti amat berkesan merawat ramai pesakit biasa dan kronik dengan kos yang berpatutan.

*Dijamin 100% bersih, halal, berkualiti bebas dari bahan kimia dan tiada kesan sampingan.

*Produk tempatan 100% milik Bumiputera.

*Dikilangkan dengan teknologi terkini dengan kelulusan Kementerian Kesihatan.

*Produk dirumus merujuk kitab-kitab perubatan Melayu dan Arab, Hadith Nabi dan kepakaran perubatan herba terkini.

* Rawatan berasaskan penyucian, penyembuhan dan peningkatan prestasi organ


Thursday, July 28, 2005

 
PROFAIL SYARIKAT

OBJEKTIF

  • Membina ekonomi ummah berdikari.
  • Membina kesihatan & kecantikan secara semula jadi.
  • Menyediakan peluang perniagaan yang lebih baik serta lebih mudah untuk lebih sukses.
  • Memperjuang & mengangkat martabat industri MLM yang tulen dan beretika .
VISI
  • Membina pasaran global.
  • Membina pengedar / usahawan supaya mencapai kemerdekaan kewangan.
  • Menjadi pengeluar dan pengedar produk alternatif yang memberikan sumbangan besar terhadap masalah kesihatan dan kecantikan sejagat, tanpa memberi risiko atau tanpa kesan sampingan terhadap pengguna dan dengan harga yang berpatutan.
MISI
  • Mewujudkan pelan pemasaran yang unik, mudah dan menguntungkan.
  • Menghasilkan produk alternatif berkualiti, berbeza daripada pesaing-pesaing.
  • Komitmen pemasaran yang tinggi (efektif servis) terhadap pengedar-pengedar dan memberi latihan yang sistematik bagi mencapai objektif syarikat.
  • Membina pengedar-pengdar yang mempunyai daya kepimpinan yang tinggi dan mampu bersaing di pasaran global.

 




















No 32, Wisma DCL, Jalan Wangsa Setia 4, Wangsa Melawati, 53300, Kuala Lumpur, Malaysia

Tel : +603-4149 8185 / 8285 / 8149 Fax : +603-4149 8124

GENUINE MULTI LEVEL MARKETING



INFO TERBARU

Perjumpaan pengedar mingguan (BOM)
1. Hari Selasa (8.00pm - 10.00pm). Tempat: Pusat Servis Borneo, Putatan, Penampang.
2. Hari Jumaat (8.00pm - 10.00pm). Tempat: Pusat Servis Kawasan , Asia City, Kota Kinabalu.


Untuk Maklumat Lanjut, Sila Hubungi:
DD Kris 019-8811275 , ikankalui@yahoo.com












Archives

July 2005   August 2005   September 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?